Darmowezwroty
Gwarancjanawet do 2 lat
Sprzętgotowy do pracy
Zobaczopinie o nas

Odstąpienie od umowy

Informacja o zwrotach

30 dni na zwrot

Dajemy Ci aż 30 dni na przetestowanie urządzeń, które u nas kupisz. Chcemy, żebyś miał wystarczająco dużo czasu na dokładne sprawdzenie, czy sprzęt spełnia Twoje oczekiwania.

Zwrot bez podania przyczyny

Jeśli z jakiegokolwiek powodu sprzęt Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić bez podania przyczyny. Niezależnie od tego, czy nie pasuje Ci jego funkcjonalność, wygląd, czy cokolwiek innego, masz pełne prawo do zwrotu.

Prosty i bezproblemowy proces

Zależy nam na Twoim pełnym zadowoleniu, dlatego proces zwrotu jest prosty i bezproblemowy. Wystarczy, że podasz tutaj numer zamówienia i Twój telefon lub mail oraz preferowaną formę zwrotu. Następnie wyślij do nas zabezpieczony produkt, a my w ciągu 30 dni zwrócimy Ci środki.

Sposób dostarczenia paczki

Możesz dostarczyć paczkę osobiście, wysłać ją do nas samodzielnie albo jednym prostym kliknięciem wygenerować kod zwrotu InPost Paczkomaty (w tym przypadku koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwracanej kwoty zwrotu).
 
Jeśli potrzebujesz pomocy w dokonaniu zwrotu, skontaktuj się z nami.


§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.     Na podstawie obowiązujących przepisów Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. W Sklepie DEVICE.PL Konsument oraz Przedsiębiorca uprzywilejowany mają prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem
§ 8 Regulaminu, w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2.     Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia:
a.     w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
b.     w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego Uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
3.     Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez Panel Klienta lub pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
4.     Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
5.     Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle do Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy na dane wskazane w § 2 Regulaminu.
6.     W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
7.     Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
8.     Po zgłoszeniu przez Kupującego uprzywilejowanego zamiaru zwrotu, Kupujący uprzywilejowany może wygenerować w Panelu Klienta etykietę zwrotu. Istnieje również możliwość, że Sprzedawca wygeneruje dla Kupującego uprzywilejowanego etykietę zwrotu do wykorzystania przez przewoźnika wskazanego przez Sprzedawcę.
9.     Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Ernsta Petersona 4A, 85-862 Bydgoszcz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
11.     Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.    

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
a.     w której przedmiotem świadczenia jest towar wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b.     w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
c.     w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.