ZADZWOŃ DO NAS
0
suma: 0,00 zł do kasy
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Kupując w sklepie Device.pl masz aż 30 dni na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny.

Aby dokonać zwrotu, odeślij sprzęt pod adres:
Device Europe Sp. z o.o.
Ul. Ernsta Petersona 4a
85-862 Bydgoszcz

Do przesyłki dołącz podpisaną informację o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, żeby dobrze zabezpieczyć przesyłkę.

 

Reklamacje

Coś działa nie tak? Nie martw się! Oferujemy błyskawiczną naprawę door-to-door.

Wyślij zgłoszenie reklamacyjne w poniższym formularzu kontaktowym lub mailowo pod adresem reklamacje@device.pl. W zgłoszeniu prześlij imię i nazwisko zamawiającego, informację o znalezionej usterce, adres odbioru urządzenia oraz preferowaną datę i godzinę. W odpowiedzi prześlemy Ci list przewozowy, który należy umieścić na paczce oraz zlecimy odbiór urządzenia przez kuriera.

Pamiętaj, żeby dobrze zabezpieczyć przesyłkę.

 

Kontakt

Tel.: +48 52 370 68 62
Email: reklamacje@device.pl

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
Submit

 

Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach znajdziesz w regulaminie sklepu.

Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium