
Zwroty
Kupując w sklepie Device.pl masz aż 30 dni na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny.
Aby dokonać zwrotu, odeślij sprzęt pod adres:
Device Europe Sp. z o.o.
Ul. Ernsta Petersona 4a
85-862 Bydgoszcz
Do przesyłki dołącz podpisaną informację o odstąpieniu od umowy.
Pamiętaj, żeby dobrze zabezpieczyć przesyłkę.
Reklamacje
Coś działa nie tak? Nie martw się! Oferujemy błyskawiczną naprawę door-to-door.
Wyślij zgłoszenie reklamacyjne w poniższym formularzu kontaktowym lub mailowo pod adresem reklamacje@device.pl. W zgłoszeniu prześlij imię i nazwisko zamawiającego, informację o znalezionej usterce, adres odbioru urządzenia oraz preferowaną datę i godzinę. W odpowiedzi prześlemy Ci list przewozowy, który należy umieścić na paczce oraz zlecimy odbiór urządzenia przez kuriera.
Pamiętaj, żeby dobrze zabezpieczyć przesyłkę.
Kontakt
Tel.: +48 52 370 68 62
Email: reklamacje@device.pl
Formularz kontaktowy
Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach znajdziesz w regulaminie sklepu.
Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.